torsdag 6 januari 2011

Tell everybody I'm on my way

Jag ar nastan fardigpackad (Jaklar vad skit man samlar pa sig pa tre ynka manader). 
Nu ar det nara.
Imorgon klockan 12:55 blir jag upphamtad av en lokalbuss och bussad ut till flygplatsen. 
Det pirrar precis lika mycket nu som det gjorde nar jag satt hemma i lilla Toreboda och skulle hit. HELT GALET! 
Antligen far jag vackla ut mina vingar och ta det dar steget som jag trodde att jag tog for tre manader sedan.
Kanslan nar jag forklarade for min chef att mitt australienska nummer antagligen bara kommer vara antraffbart i ett par manader till var obeskrivlig!


Japp, I'm on my way!


3 kommentarer:

  1. Bragokexet!
    Har varit hemma i kära tboda över jul och började då fundera över gamla tider och av någon anledning ploppade du upp i mitt huvud. Vad gör denna lilla vackra flicka nu för tiden mån tro?
    Ett par veckor senare så går jag in på min kära vän Saras blogg(som jag har missat att följa under hösten pga. egen utlandsvistelse) och vem har hon inte sprungit in i på andra sidan jordklotet om inte lilla Emma! Kors i taket och allt sånt där, vad världen är liten! Det var väl inte så länge sen vi rullade runt på golvet i centralskolans korridorer??
    Hoppas du har det roligt ute i stora vida världen iaf! Puss!

    SvaraRadera
  2. Ah! Vad kul att du hittade hit lite random sa dar! Hur har du det? Vart i varlden ar du?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Bara bra tack! Har varit i Skottland under hösten men har nu flyttat till Malmö. Får se hur länge jag blir kvar här(resnerverna börjar ju klia efter ett tag, eller hur?). Låter som du har det kanon, hoppas det fortsätter så! Och sen någon gång(om vi eventuellt kan befinna oss i samma land under någon period) vore det skitkul att se dig igen. Let me know(finns på fb, mob, mail eller vad som behagar)!

    SvaraRadera

Fotavtryck i min bloggsand