måndag 27 december 2010

Att skaffa en plan

Elva dagar kvar tills jag lamnar mit liv har i Sydney for aventyren pa andra orter.
Innan jag akte hit sa alla till mig att Australien var bara bast och att alla haft " the time of there life" har. Jag letar fortfarande efter det dar fantastiska, for mellan oss, jag har inte hittat det. Jag forstar inte helt vad det ar som ar sa fantastiskt med det har? Visst de har strander, dodliga djur och lite battre klimat, men annars ar allting mer eller mindre som hemma.
Jag har bestamt mig for att ge det en manad av resande och har jag inte hittat det inom en manad sa tar jag mitt pick och pack och drar vidare.
Khai stannar i Sydney i lite mer an tva manader till for att sedan ta flyget till Kuala Lumpur.
Han ar lika avundsjuk pa mig for att jag far resa nu som jag ar pa honom for att han har en plan.
Det kanns lite konstigt i kanten att lamna honom, men jag behover inspiration.

3 kommentarer:

  1. Vännen! jag förstår vad du menar. Ibland är förväntningarna för höga, ibland behöver man tid och ibland är det bara inte riktigt ens grej. Tur att du har hela världen framför dig och tur att du är en ball tjej.

    SvaraRadera
  2. Kära! Det är inte konstigt att det inte varit toppen amazing, det är det sällan att bara jobba asset av sig och bo. ^^ Men jag hoppas ditt resande har mer att bjuda på än staden!

    SvaraRadera

Fotavtryck i min bloggsand